woensdag 9 juni 2010

Nieuwe iPhone!

Ja...het klopte dus. De berichten van 19 april jongstleden waren waar. Er was een nieuwe iPhone op komst. Inmiddels is de nieuwe telefoon uit. Op de Apple website kun je de specificaties zien. Opvallend is de mogelijkheid voor 'videobellen'. Jammer genoeg alleen nog maar voor WIFI en niet voor 3G. Maar goed dat zal niet lang duren, denk ik.

Verder meldt de website 'multitasking'....Eindelijk zal ik zeggen. Jaren geleden kon mijn MDA PRO dat al.
Vanzelfsprekend was dat apparaat niet zo snel als de iPhone, maar het ontbreken van 'multitasking' pastte echt niet meer in het beeld van de mogelijkheden van de smartphones van 2010. Nu de iPad nog :-)

Ten slotte ben ik benieuwd naar de kwaliteit van de camera. De camera van de 'oude' iPhone viel me erg tegen. Ben sinds enkele jaren de kwaliteit van de N95 en nu de N97 van Nokia gewend. Dit zijn 5 megapixel camera's waarmee kwalitatief goede prima foto's en video's kunnen worden gemaakt.

Met de iPhone 4G kunnen HD opnamen worden gemaakt. Ben benieuwd naar de kwaliteit. Vooral omdat ook de Nokia N8 dergelijke opnamen kan maken.

Nu maar even wachten op de eerste reacties. Hieronder zie je het YouTube-filmpje van de presentatie van de iPhone 4G.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten