dinsdag 20 april 2010

Nieuwe iPhone?

Gisteren doken er ineens allerlei verhalen en beelden op van de mogelijke nieuwe iPhone. Ben erg benieuwd. Zo meldde Nu.nl in het artikel 'Nieuwe iPhone uitgelekt' dat de nieuwe iPhone een alumninium behuizing heeft met aan de voorzijde een camera voor bijvoorbeeld webcammen/videobellen. Nu.nl refereert aan het artikel 'This is Apple's next iPhone' van Gizmodo.com (zie links rechts). In dit artikel worden diverse (nieuwe) specs genoemd en ook staan er diverse foto's.

Ben benieuwd. Tot op heden zit ik nog steeds te twijfelen of ik mijn geld überhaupt wel wil besteden aan een iPhone. Als ik de mogelijkheden en de snelheid van het apparaat zie, wordt ik enthousiast. Echter, het staat met tegen dat ik iTunes moet gebruiken voor het uploaden van muziek en de Apple-store voor het downloaden van nieuwe applicaties. Maar goed, misschien moet ik dat naast me neerleggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten